Love the way you fight

Nu befinner jag mig återigen i Norrköping. Kom iväg ganska sent och fick köra i mörker och regn. Det första har jag inga problem med, men när det regnar så man knappt ser mer än några meter framför bilen är det mindre kul. Men jag kom tillslut fram bara för att glömma lägga parkeringsgrejen i rutan. Bara att ta sig en liten promenad extra efter maten. Typiskt mig. 

Just nu sitter jag och skriver lite på min fältbeskrivning. Imorgon ska vi skicka in det vi gjort hittills inför handledarseminariet på torsdag. Förstår fortfarande inte hur jag utifrån deras fältbeskrivningar ska kunna opponera på två andras idéer vars område jag inte alls kan. Inte vet jag om det de hittat låter viktigt och inte kan jag ge bra tips på vad de ska kolla efter. Men men, får väl se hur det går. Förhoppningsvis ska det väl komma något vettigt ur mig. På min egen fältbeskrivning har jag kommit in på tredje sidan nu och sammanlagt ska det vara fem så det känns helt okej. Den ska ju liksom inte vara klar imorgon. Känner mig lugn.

Nu ska jag se om jag eventuellt kan hitta något att titta på på Netflix. Hoppas ni har haft en bra trettonhelg :)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0