My favorite pillow

Jag tror det kan vara så att jag för tillfället har världens dummaste i-landsproblem. Här i Norrköping går nämligen Hobbit halv tre och som det ser ut just nu är det endast de där biljetterna som alltid är reserverade. Detta betyder att om jag går på den visningen är chansen stor att jag blir ensam. Se Hobbit i en helt egen salong. Dream come true. Så, vad är egentligen problemet? Den är inte i High Fram Rate. Inte ens i 3D. Visst är det ju coolt ändå. Egen salong, HALLÅ! Men tänk om det kommer andra och tänker som jag då. Då blir jag ju inte själv. Och då försvinner ju hela grejen. 2D kan jag ju se när jag köper filmen på DVD sen. Jobbigt läge. Haha. Kan ju lägga till också att jag tvekar lite då jag vet att det kommer så många filmer här över som jag vill se och det kanske är bra att spara både pengar och bioklubbenpoäng. Se, det fanns något som var någorlunda smart i det här problemet. 

Igår var jag på filmkonferensen. Det var delvis intressant. Mycket ekonomi och politik, alltså sånt som inte intresserar mig så mycket. Samtidigt som det är saker som jag ändå tycker är lite viktigt att man känner till. Hade ingen aning om att det såg ut som det gör här i Östergötland. Det är nästan sorgligt vad lite pengar som läggs på filmproduktion här. Men det var en kille där från produktionsbolaget Crazy Pictures som var helt fantastisk i det han lade fram och förhoppningsvis blir det en förändring. Efter denna förmiddag skulle jag träffa Johanna och Tomas, men den sistnämnda fick en allergisk reaktion under natten så vi sköt på det hela. Ganska skönt ändå eftersom jag var ofantligt trött.

Nej, nu tror jag att jag bestämde mig för att gå på bion. Fast nu blev jag osäker igen. GAH!

Hoppas ni har en bra dag och har lättare att bestämma er för saker. Haha.
Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0