And off we go

Just nu skiter jag fullständigt i att jag måste gå upp runt 4 imorgon bitti och hade svårt att sova natten tills idag. För tillfället tycker jag sömn är extremt överskattat och det finns bara en sak som får mig att tycka det (annars är typ sova det bästa som finns!) - MADRID! Imorgon åker vi så vid den här tiden då sitter jag väl kanske på en restaurang eller något där nere. Längtar så ofantligt mycket!

Överlag känns det som den här veckan har börjat väldigt bra. Fick feedback på min sommarkrönika igår (som förövrigt går att läsa här) av den nya chefredaktören och blev nästan tårögd av hennes ord. Fick mig nästan att ta tillbaka krönikan för att sedan kunna stanna ett tag till på Lösnummer. Men det är trots allt det krönikan handlar om. Att släppa taget trots att det tar emot, för ibland måste man det. Som jag sagt förut så kommer jag alltså skriva recensioner sommaren ut så det är inte så att jag släpper taget direkt med den här krönikan.
I övrigt är det väl inte så mycket. Det är jobbande, skrivande och pluggande som förgyller mina dagar. Och att inte smälta bort i värmen. Tur att jag bara packat lätta kläder som inte har sådär överväldigt mycket tyg. 

Nej, nu är det väl kanske bra att göra klart allting. Om jag känner mig själv rätt så kommer det nog uppdateras lite på facebook, twitter och instagram under resan. Och vem vet, kanske det kommer ett litet inlägg här med när jag faktiskt gör något annat än att jobba på dagarna. Något roligt att skriva liksom.


Hoppas nu ni får det lika bra som jag planerar att ha!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0