See you again

Det känns som att VM är över. Har gjort det i flera dagar. Nu kan det väl kanske ha något att göra med att Spanien åkt ut redan så nu försöker jag råda bot på den känslan och tittar på Argentinas match. Jag har ju trots allt inte sett Higuain på en miljon år typ. 

Nu är jag tillbaka på jobbet. Hatar att vara hemma, trots att det inte finns en chans att man orkar med annat. Helt hundra kanske jag inte är än dock. Har varit jättehes hela dagen och imorse jämförde en på jobbet mig med den krånglande utskrivaren. Så kan det gå!
Nu har jag dock inte tid att vara sjuk längre. Om en vecka ungefär åker jag och Mina till Madrid. Som jag längtat!! Har kollat upp en del grejer och kan inte annat än tänka mig att det kommer bli absolut AWESOME! Dock är det ju lite innan det. Har minst två filmer som ska recenseras åt Lösnummer och idag fick jag två filmer åt dvdkritik också. På måndag sen ska min sommarkrönika in. Kanske inte låter så jättemycket, men när man jobbar heltid på dagarna så är det en del ;)

Ja, det var lite uppdatering från mitt håll. Hoppas ni har det bra i sommarregnet!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0