I'm so emotional

Sitter hundvakt så tyckte det kunde passa med en uppdatering. Igår var jag i Norrköping hela dagen och hade presentation av terminsrapport. I början var vi tre stycken, men sen ramlade det in några fler. Skönt det, blir nästan mer nervöst att göra något ju mindre människor som är där. Knäppt, men så är det. Tror min presentation gick bra, han sa inget annat iaf. Känner dock nu efter att ha lyssnat på de andra att det är två saker jag bör fundera lite på. Det första är om jag ska skriva uppsatsen på engelska. Det kan få större spridning på det sättet och om man vill söka sig vidare och doktorera så är det störa chans att få en tjänst om man skrivit på engelska. Nu tror jag inte det kommer vara aktuellt, men samtidigt tycker jag det jag skriver om är så intressant att jag kanske skulle vilja utveckla. Då är det bra att ha chansen. Det andra är om jag ska dela in mitt projekt 50/50 istället för 70/30 som jag har nu. Då kan jag lägga mer fokus på min egen adaption än bara en massa tid på uppsatsen. Detta har jag kanske främst kommit fram till då Gabriel, den enda av mina handledare jag har träffat, är min gestaltande handledare. Känns som den andra, Jonas, har ganska mycket att göra och då kan jag ju avlasta honom lite genom att lägga mer fokus på mitt gestaltande än jag tänkt göra nu. Men vi får se, har ju tid att tänka nu över sommaren. 

Idag var jag tillbaka på jobbet igen. Det var inte så stressigt, även om jag tror de andra tyckte det. Tycker de hade jobbat som bara den igår. Fick veta att två praktikanter som varit på Stadsbyggnad ett tag nu kommer börja jobba hos oss imorgon. Tanken var väl att jag skulle jobba med dom och vi skulle ta hand om arkviet och scanna in gamla grejer. Typ liknande vad jag gjorde första året. Dock tyckte de att vi hade så mycket med inkorgen och så att jag skulle stanna och jobba med dom. Inget mig emot. Tycker nästan det jag får göra nu är lite roligt, speciellt nya ärenden. SÅ jag stannar gärna. Haha.

Hoppas nu ni haft en fantastisk dag i det här varma vädret.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0