So it doesn't hurt

Lite uppdatering här kanske. Jag jobbar på. Onsdag och torsdag var jag helt själv på administrationen. Självklart skulle det komma in ganska mycket så jag han inte klart med alla nya ärenden. Dock lät det på de andra som att det var okej. De hade inte för avsikt att jag skulle vara själv så jag skulle göra så mycket jag hann. Sånt som händer, inget att göra något åt. Tur man har så trevliga arbetskamrater.

De senaste dagarna fördelade jag om timmarna lite. I onsdags jobbade jag till 18.30 innan jag inte alls orkade längre. Det gjorde dock att jag gick vid 14 i torsdags och spenderade resten av dagen med Mina. Så ofantligt trevligt. Började med lunch på La Baguette som vi tjatat i evigheter om att vi inte besökt på år och dar. Sen fick jag träffa en av hennes kattar medan den andra inte vågade komma fram och hälsa. Men den jag såg var hur söt som helst! Så kattmys blandat med TV-spel. Lyckad dag! Kvällen blev mycket lyckad den också. Jag och Mina knallade ut på stan vid 19 och träffade upp Elin och Cornelia på Sushi Yama. När de ätit begav vi oss till bion där vi såg Maleficent. Trots att jag inte alls gillar Jolie och det fanns en del brister i manuset som gjorde mig lite småsur måste jag säga att den var riktigt bra. Kanske den mest lyckade förvandligen från en historia mest känd genom Disneys animerade version till "riktig" film. 

Nu sitter jag här och försöker få ihop en presentation till på måndag. Jag ska göra en 15 minuters presentation på min terminsrapport. Förstår inte alls vad det ska vara bra för, men det återstår väl att se. Är dock lite orolig för det där. Senast 5 juni skulle vi lämna in alla uppgifter samt om vi fått någon rest på dessa. Jag har lämnat in allting, men inte hört någonting från mina handledare. Är det bra eller dåligt? De kunde ju liksom iaf svara och säga att det såg okej ut? Och hur ofta är det ingenting? Man kan alltid behöva lite konstruktiv kritik.. Men men, hoppas på det bästa. 

Hoppas ni har en bra helg alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0