We are alive

Jag lever och kämpar på. Förstår knappt att man kan vara såhär trött. Nu har det övergått till huvudvärk och nästan en feberkänsla (dock ingen feber då jag fortfarande kan vara uppe ur sängen vilket är helt omöjligt för mig när jag har feber). Att bli sjuk är dock inget alternativ för vi har en massa att göra på jobbet. En av de i administrationen är sjuk och idag var en annan på semester. Därför var vi bara två och den andra var tvungen att mata av en hög av expedieringar så jag fick ta hand om posten och nya ärenden. Som det ser ut får jag fortsätta med det resten av veckan. Vore därför jobbigt om jag blev sjuk, för vem ska då se till att vi inte halkar efter?

I helgen var Johan och AnnaLena på besök. Trevligt som vanligt. Det ledde till en liten spontantripp till Nora med fika vid Standstugan och så Noraglass förstås. Aldrig fel. Får ju passa på också när man kan. 
På torsdag väntar en träff med bästaste Mina. Vi har ju inte setts på ett tag nu och det börjar bli dags att prata ihop oss lite om vissa saker. Dessutom ska hon få två små katter på onsdag så då måste jag ju komma och gosa lite med dom. Självklart. 
På onsdag har vi sista mötet med Manusverkstan, vilket jag är lite kluven över. Tillsammans med mötet är det också mingel med filmare runt om i länet och om jag mår såhär är jag allt annat än sugen på att träffa folk jag inte känner. Jag som har mingelfobi normalt. Dock är det ju som sagt sista gången vi träffas, och eftersom jag inte är säker än på om jag ska skicka in nästa år kanske vi inte ses på ett tag. GAH! Men jag får se imorgon. Får se då också om jag orkar mig igenom ett manus att kommentera på. Mellan jobb och pluggande tar orken slut. 

Hoppas ni haft en bra helg och en solig dag idag. 
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0