As time goes by

Nu har jag varit så där dålig på bloggandet igen. Sorry! I onsdags var jag i huvudstaden. Kände mig nästan hemma och hittade ganska bra. Blev lite stolt över mig själv. Readingen var jättebra och kände framför allt att det var skönt att höra att ett manus skrivit av någon som skrivit till tidigare filmer och ett manus som ska i produktion få liknande feedback som det jag skriver. Tror filmen senare kommer bli jättebra. Har lånat boken på biblioteket och ska läsa. Ska bli kul. Vägen hem sen var kul. Nya favoriten är att åka tåg efter 22 på kvällen när knappt någon annan gör det. Haha. Sååå skönt.
 
Igår träffade jag Mina för lunch. Supertrevligt som vanligt. Idag skrev jag och mamma ihop manuset till den korta informationsfilmen som vi gör till hennes jobb. Det var.. intressant. Haha. Sen fick jag veta att Elin åkt in på sjukhuset undernatten och opererades under förmiddagen. Inte lika kul. Men jag åkte in och hälsade på henne och hon såg ut att må bra. Som tur är. Håller tummarna att hon snart får komma hem.
 
Nu ska jag kolla på Piper på Skavlan. Intressant att se personen som serien handlar om. Alltså Orange is the new black.
 
Hoppas ni haft en bra dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0