Feeling lost in a world on fire

Det är så mycket tankar just nu. Oroliga tankar. Tankar på hur allt ska gå. Tankar på hur jag ska göra med saker. Tankar på andra människor när det händer saker. Eftersom alla tankar inte gäller mig personligen kan jag inte skriva av mig här. Känns så fel att berätta saker som i första hand gäller andra när de kanske inte vill att hela världen ska få veta. Men det känns som att det händer.. mycket. Som att allting händer nu och jag hinner inte med. Därför har jag svårt att skriva här. Tänker att jag ska göra det och sen när jag väl sätter mig med det så försvinner allt. Vad kan jag skriva och vad kan jag inte? 

Av den anledningen har jag nu valt att ta en paus från bloggen. Iaf tills det känns som att allting står stilla igen. Tills jag har fotfäste igen. Jag vet att jag har sagt förut att jag ska ta paus, men den här gången är det på riktigt. Hur länge vet jag inte ännu. Vi får se hur lång tid det tar.

Tills dess - Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0