It's getting better

Idag var jag iväg till Norrköping för att snacka lite med Kosta. Det hela tog väl knappt en halvtimme. Kändes väl lite onödigt kanske att åka fram och tillbaka för det. Dock känns det mycket bättre med mitt projekt nu. Ska bara se om jag kan komma överens med Gabriel, handledaren, om det så kanske jag kan köra igång sen. Äntligen. 

Kan säga också att jag bestämt mig för att tacka nej till lägenheten. Tillslut vann förnuftet, men kan säga att det spelade fult med att ta till Madrid. Men men, alla medel är tillåtna i ett sånt fall antar jag. Nu ska jag se om jag kan komma fram till hur morgondagen ska läggas upp. Jag och Mina ska nämligen besöka bokmässan och det kan ju vara kul att veta på förhand vad man vill lyssna på så man inte missar något. 

Hoppas ni haft en bra fredag i detta fantastiska väder!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0