Oscars 2014

Inatt smäller det. För 86:e året ska det delas ut statyetter på filmvärldens mest prestigefyllda gala. För tredje året i rad kommer jag sitta uppe och följa detta. Självklart. I år blir det scones igen. Förra året höll inte riktigt måttet då jag inte hade några scones. Det ligger i hur man gör saker. 

Saker jag ser mest fram emot:
1. Att hålla tummarna för att Frost tar hem sina kategorier även om bästaste Dumma Mej 2 är nominerad i samma kategorier. Vinner inte Frost är det alltså Dumma Mej 2 som tummarna hålls för.

2. Att se Ellen DeGeneres som värd. Kan det bli annat än helt AWESOME!?

3. Att P!nk kommer uppträda. Vet inte alls vad hon kommer göra men det brukar ju bli en WOW-faktor så fort den människan ställer sig på scen. 

4. Att se Idina Menzel framföra Let it go.

5. Att förhoppningsvis få se Tim Gunn analysera kändisarnas kläder på röda mattan. Nej, jag bryr mig inte särskilt mycket om själva analyserandet, men jag älskar Tim Gunn!! Håll tummarna att han finns där.

 
Kommer ni orka hålla er uppe?

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0