Unarmed on the battlefield

Idag har jag varit i Norrköping igen. Blir ungefär en gång i veckan nu har jag märkt. Idag fick vi först lite mer information om vårterminen, vilket inte hjälpte mig så mycket. Allt jag fick veta var typ att jag får ta ansvar för det mesta från och med nu. Jag hade också första mötet med en av mina handledare och det gick ju.. bra. Eller nåt. Det första han sa var att mitt projekt var omänskligt. Haha. Men han hjälpte mig fixa det så det är lika intressant utan att jag halvvägs igenom går in i väggen. Muy bien. Dock förstår jag inte alls hur jag ska göra min studie, men jag fokuserar på det här nu. Och nej, jag blev ännu mindre smart på det här med mina TRE handledare. Enligt honom jag hade idag lät det nästan som att jag inte kommer ha Agneta alls. Jag börjar bli orolig här! Haha. Åh, vill bara dunka huvudet i väggen resten av kvällen och resten av veckan.
 
Imorgon är det Stockholm som gäller. Ska se om jag hinner till SF-bokhandeln för att kolla efter en bok. 18 ska jag nu sen på reading. Ska bli riktigt kul. Det här är ju ett manus med de rätta skådespelarna som faktiskt kommer bli film. Och med Martina Haag!! Det är några fler från Manusverkstan och en som var med förra året som jag ska möta upp. Sen skulle en från klassen komma också. En del kända ansikten alltså så jag behöver inte känna mig helt malplacerad. Haha. 
 
Idag är det exakt en vecka kvar till oneRepublic. IHP! 
Hoppas ni haft en bra dag!
 
Goodnight and Goodbye
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0