..and she's on fire

Det har hänt något jättekonstigt. Min dator har hållt på att falla ihop för det har varit så mycket virus och skit i den. Jag har till och med börjat kolla efter en ny som inte kostar på tok för mycket. Min förhoppning var att den jag har skulle kunna hålla till typ slutet av juli eller något då jag skulle ha råd att köpa en ny. Nu verkar dock allt ha försvunnit. Allt det där skumma den höll på med där jag fick klicka bort tusen olika saker när jag gick in på en ny sida finns inte längre. Vad har hänt? Har datorn rensat sig själv? Eller var den aldrig sjuk? Jag förstår ingenting. Men tacksam är jag!

Idag fick jag ett mail från en av våra lärare där hon skrev att vi ska lämna in en uppgift imorgon. Som jag förstått det och som det stått i andra papper jag kollat i skulle den uppgiften in vecka 22. Lite skillnad. Som tur är hade jag försökt planera att bli klar med den uppgiften till fredag så jag slipper tänka på den när jag börjar jobba. Dock känns det ju lagom bra att olika lärare säger olika. Men men. Nu har jag hunnit skriva ihop tillräckligt med sidor trots att jag inte fattar någonting av de texter jag läst. Varför kunde jag inte bara få göra något praktiskt? Känner mig noll pepp på uppsats och skola i allmänhet. 
Jag fick dock en liten paus från läsande och skrivande idag. Mamma behövde till Marieberg för att köpa skor så jag hängde med. Egentligen har jag ett enormt sug efter bio, men det tillåter inte plånboken. Jag får hålla mig. 

Funderar på att byta utseende på bloggen. Ha något lite meeeeer.. glatt? Någon ändring iaf. Några förslag?

Hoppas nu ni haft en bra tisdag alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0