I take a walk with only me

STORT dilemma. Idag är det tydligen Harry Potter-dagen. Ja, jag fick mail om detta. Och dagen till ära släpper Ashley Bridget ett halsband med symbolen för de tre dödsrelikerna. SÅ fint! Har ju redan köpt två armband från dom och jag absolut älskar dom. Dock finns ju problemet med att det är märkessmyken. De kostar. Med 60% rabatt så kostar det ändå över 200 kronor. Visst är det kanske inte jättemycket pengar, men när jag inte ens kan köpa en skiva eller en film för att spara pengar känns det dumt att lägga dom pengarna på ett halsband. Haha. Här är mitt dilemma. Ska jag köpa det superfina halsbandet eller hålla i pengarna? GAAH!

De här dagarna har varit ganska lugna med bara plugg och lugn tid. Igår var jag och Ia och såg The Other Woman. Recension kommer. I övrigt tror jag inte att jag har så mycket roligt att berätta. Mer än kanske att jag upptäckt att en av mina favoritlåtar på italienska med min favorit italienska artist nu kommit ut på spanska. Glädjen som uppstod när jag upptäckte det. Oslagbart! Går på repeat nu. På spanska heter den Incomparable och på italienska L'essenziale. Artisten är Marco Mengoni. Och ja, det är Italiens bidrag i ESC från förra året. Me like a lot!

Hoppas nu ni haft en bra fredag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0