Seven seconds

Jaha, det här verkar ju ha blivit en bra dag. Imorse skulle jag åkt till Norrköping för seminarium, men då min bil inte mår så bra för tillfället och ibland inte riktigt vill starta och alla andra bilar också skulle någonstans så fick jag hoppa över det. Bestämde då att åka till Stockholm nästa vecka och fixa så jag kan få mina fjärrlån direkt till Örebro istället, då SFIs bibliotek (som nästan alla mina fjärrlån kommer från) kan skicka till nästan alla bibliotek. Då slipper jag hålla på och åka för det också, vilket jag får nu. Måste exempelvis åka på fredag och fixa med några böcker. Extremt onödigt. Runt lunch sen upptäckte jag att två hästar här hemma sprungit genom staketet och jag var den enda hemma. Som tur var kom Ia så fort hon kunde så vi kunde fånga in dom. Känns ändå bara som en massa problem idag. Vet inte hur jag ska göra med saker och GAH! Hoppas verkligen Sanna inte har problem ikväll nu. På gårdagens genrep, där hälften avgörs med juryrösterna, så fick hon teknikstrul. SÅ typiskt. Men förhoppningsvis kan juryn se förbi det. Eller så får vi hoppas på en hel drös av röster från folket ikväll. 

Igår var jag på första readingen av tre som hålls den här veckan. Som vanligt intressant att lyssna på. Kanske var det speciellt intressant då jag inte läst det här manuset sedan pitchen i höstas. De två som återstår har jag läst flera gånger. Det ena ska jag ju läsa också. Pirr i magen. Ska sätta mig och träna lite tror jag. 
Imorgon innan den andra readingen väntar först klippning och sen sushilunch med prat med Elin. Efter readingen sen ska jag träffa Mina. En heldag av trevligheter alltså. Kanske kan väga upp idag! 

Nu ska jag nog ta och försöka tvätta en maskin. Skulle verkligen behövas! Och sen är det bara att tagga, tagga, tagga Eurovision!

Hoppas ni har en bra dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0