We'll work it out

Jag tittar in här lite så ni vet att jag lever. De kommande dagarna kommer bli ganska hektiska och bloggen kanske inte blir extremt uppdaterad (bara för det kommer jag säkert blogga jättemycket!). Det kommer vara jobb hela dagarna och skrivande på kvällarna. På onsdag kväll åker jag till Linköping för att bo nästan en vecka hos Evelina och jobba med Harry Potter-utställningen. Idag började jag annars jobba på Stadsbyggnadskontoret igen. Kul att vara tillbaka och träffa lite gamla och nya ansikten. Dagen tycker jag gick väldigt snabbt, men oj vad slut jag är nu! Hoppas att jag är slut för att jag är ovan och att dagarna fortsätter att rulla på så tiden går. Jag saknar redan mitt vardagslunk med skrivande hela dagarna i min egna värld på mina egna villkor. Haha. 

När jag kom hem och nu tog en liten paus från pluggandet såg jag den här teasern till OneRepublics kommande video på nya låten Love Runs Out. Som vanligt med bästa grabbarna är låten helt fantastisk och den här videon ser ut att bli deras snyggaste hittills. Längtar något enormt till videon kommer ut. GAH!



Hoppas nu ni haft en bra dag alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0