Allting börjar om

Är nu hemkommen från Stockholm och hälsades farväl av ett rejält regnväder. Tur att hotellet låg så nära stationen. Egentligen började regnet redan på söndagen, precis då jag klivit in genom portarna på hotellet efter min lilla tripp runt stan. Tack för det! Hade inte varit så kul att vara ute i det vädret med alla saker jag lyckades köpa på mig. Haha. Av någon anledning blir jag alltid en shopaholic när jag är borta. Men men, jag är ändå extremt nöjd med mina inköp och det fanns en tanke bakom näääästan allt. 

Idag är en ny dag att ta tag i. Ska försöka mig på lite pluggande. Vill verkligen bli klar med och skicka in det jag skrivit om den fjärde boken nu. Är uppe på 7 sidor och har inte ens kommit till slutstriden än. Måste hitta vad som är mest intressant att kolla närmare på redan efter denna, för jag kommer inte orka sitta så här med de andra också. Förstår verkligen vad handledarna menar när de oroar sig för att jag tagit åt mig för mycket. 
I eftermiddag sen ska jag in till stan är tanken. Först en fika med Agnes och Martina vilket var hundra år sedan sist och sedan eventuellt bio med Mina. Hennes operation blev ju förflyttad så det är bäst att passa på nu innan hon ska bort igen. 

Hoppas nu ni får en superfin dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0