Someday will find you

Nu har jag äntligen blivit klar och skickat in första analysen på en av böckerna till min uppsats. Skönt!! Ska börja lite på nästa tänkte jag, men nu har ju iaf min handledare något att kolla på och eventuellt kan vi sätta några ramar. När jag nu analyserade hela adaptionen utan något speciellt fokus landade den på 18 sidor. Det är ju aningen mycket med tanke på att jag har 8 filmer..

I tisdags var jag inne en stund till stan och körde lite av en återträff med Agnes och Martina. Oerhört trevligt måste jag säga, hoppas verkligen inte det tar så lång tid till nästa gång vi ses. 
Efteråt var tanken att jag och Mina skulle gå på bio, men vi körde det igår istället. The Hundred-Foot Journey sågs och den var en typisk Emma-film. Absolut älskade den! Dock är det inte bra att vara lite småhungrig när man går och ser den, för OJ vad mat det var i den. Har varit sugen på indisk mat ända sedan jag gick ut från salongen. Jag och Mina rådde dock bot på våran hunger genom att gå iväg till Rosalis och köpa pizza. Det finns en anledning till att de är min favoritrestaurang i Öret om jag säger så!

Idag har det bara varit plugg som gällt. Eventuellt blir det zumba ikväll, men det är inte säkert. Kanske väntar tills i vår när Mina kan hänga på. Är ju alltid roligare att vara två! 

Hoppas nu ni har en fin torsdag alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0