We'll make a change

Gjorde precis en deal med mig själv innan jag loggade in på bloggen. Om det inte var någon som varit inne på bloggen på ett tag nu när jag varit så dålig på att skriva så lägger jag ner den, men om det faktiskt är någon som fortfarande kikar in ibland så ska jag på allvar ta mig i kragen och börja skriva igen. Upptäckte då att det faktiskt är några av er som ännu inte gett upp hoppet. Tack för det! SÅ, nu tar jag tag i det här igen. Och om jag skulle försvinna igen får ni skrika på mig!

Vad gör jag då om dagarna? Just nu håller jag på och gör om ordentligt i mitt rum samt pluggar. Börjar kunna se hur rummet kommer bli när jag är klar nu och jag är helt kär. Kommer bli så ofantligt fint och personligt. Kommer ha en vägg dedikerad Hobbit, en vägg dedikerad HP, det kommer synas att jag älskar Real, Spanien och About Time samtidigt som jag kommer få en egen lite skrivarhörna. Alltså perfekt för mig. Bilder kommer när jag är klar. 
Plugget går sakta, sakta framåt. Sitter fortfarande med fjärde boken/filmen och kan säga att jag kommer hata den när jag är klar! Haha. Det är så sjukt mycket ändrat och borttaget. Tror inte det är en enda scen i filmen som är liknande som i boken. Kommer bli så skönt när jag är klar med denna och kanske kan fokusera mer på exakt vad jag ska kolla lite extra på i de andra. 

Just nu håller jag på att göra klart allt inför imorgon då jag tar bussen mot huvudstaden. Kommer vara där i fyra dagar varav två kommer vara fullproppade med föreläsningar, seminarier och workshop om skrivande. Är extremt taggad och hoppas finna en massa inspiration. Dock är jag också lite nervös då det känns som att de flesta andra deltagarna har skrivit böcker förut. Jag håller ju precis på med min första. Tänkte dock hinna med att skriva lite mer på den så jag kan skriva ut och kanske få lite feedback om det ges tid för sånt. Tycker det är så svårt att skapa "min röst". 

Nej, back to work nu. Kommer säkerligen uppdatera här lite under helgen då datorn åker med. Hoppas ni har en bra torsdagskväll tills dess.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0