A new beginning

Så var det nytt år och med det nya tag. Mitt nyårslöfte förra året var att läsa mer, något jag fortsätter med även i år. Dock är mitt stora mål 2015 att ta mitt skrivande på större allvar. Kanske för att jag nu är inne på min sista termin och det snart är dags för verkligheten, även om jag planerar att plugga på distans till hösten. Dock är det skrivkurser så från och med nu kommer mitt skrivande stå i fokus.

Den senaste tiden har ett sug efter att börja blogga igen gjort sig påmint, dock försvinner det när jag sätter mig ner och ska skriva här. Jag har ju på något sätt redan sagt adjö till den här bloggen. Med nyskottet för skrivandet bestämde jag mig också för att börja på nytt med bloggandet. Snart ska det bildas ett eget företag och då behöver jag ju också en egen hemsida. Jag har nu gjort så gott jag kunnat med denna hemsida och startat en blogg även på den.

Med andra ord blir detta sista inlägget här på rockpophiphop.blogg.se. Med start idag hittar ni mig istället på littlethingsofsnow.wordpress.com 

Hoppas vi ses där! Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0