Today is a new day

ojojoj, bloggar lite idag också...

såg håret, jag dog dog dog
har länge väntat på att se honom igen o nu när jag slutat hoppats så kommer han:)
ja det va då minsann en stund av lycka i mitt liv måste jag säga..

mindre lyckat gick det ju dock att fjäska för morfar för att få en biljett till fotbollen på fredag.:(
vet inte riktigt vad jag ska göra..vill ju gå, vill ju se HONOM
(om vi nu sitter på rätt sida och så) men det kommer nog inte hända..
kanske kanske, har ju lite pengar som jag kan ta av t ex mina savings till jb..

lite mer allmänt så har det varit en rolig dag today..
agnes var tillbaka, roligt roligt
ola var rolig imorse som vanligt, han skulle förklara det här med ett tonsteg och ett halvt tonsteg
och kom fram till att på slutet av en stege så var det en halv och att man skulle tänka att man satt på toan (eh???)
svenskan var väl sådär...tittade på en skräckfilm(eller inte jag, satt med mp3 i öronen och läste engelska bok..)
lunch, äcklig
engelska sen, var väl okej...Lena upptäckte stora tvn så vi får nog titta på film snart:D
nk och matte var väl som vanligt, förutom mitt och hannas fika, GOTT;)

over and out
eller som jag brukar säga(skriva)
goodnight and goodbye

Kommentarer
Postat av: martini

VI SKA GÅ på fredag! :)

kung på att baka äru också :D

2008-10-22 @ 14:00:02
Postat av: rockpophiphop

Japps, ne e de klart;)

haha jag är väl kunk på allt:P

2008-10-23 @ 13:01:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0