Almost anyone

Sitter hos Martina nu, funderar på om vi ska åka buss in till stan eller med Martinas pappa..
Ska träffa Mina utanför Rosalis och sen ska vi äta lite där, gott gott;)
Sen blir det två timmars kör i Vasakyrkan, kul om det inte vore så sent då jag vill åka hem och sova:P

Var ingen Psykologi today så det var ju lite chill..
Haha sen lånade Elin min mobil för att ringa sin pojkvän (tror ja..) och betalade mig trots att jag sa att jag hade prata på så de var lungt, men jag fick ändå en femma..:D

Valde engelska bok också, men jag vet inte om jag får läsa den, får prata med Anders imorgon:)
Mössprovning blir det också, fast Mina sa att dom var jätte dyra och att man fick studentmössan jääätte sent så vi får se hur det blir med det..

Nä nu ska jag gå och se vad flickorna gör:P
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0