Crashed into you

Försöker göra lite latin medans jag lyssnar på Daughtry och Adam<3
Lite svårt att komma igång igen efter sommaren..

Jag tror ärligt talat att vi har den sötaste hunden i världen;)
Han var med mamma i Nora och fick leka med en massa andra hundar, kul kul:P sen när vi skulle ta in hästarna så blir han jätte rädd och springer så långt bort som han måste för att undvika de stora skrämande hästarna;) sen när vi kommer hem så vill han ändå leka med mamma och hämtar sina leksaker och när vi inte vill leka med honom så skäller han på oss tills vi ger med oss och leker med honom:D sååå gullig, jobbig, men gullig..

Tror att Reals första match i La Liga den här säsongen är den 29:e istället för den 30:e, vilket inte är bra eftersom Måns då leder sommarkrysset + att det är en konsert med Alexander Ryback på ettan, fullt upp med andra ord..

Träffade Kerstin Bergh idag också. Hon sa att jag hade 150p mer än jag borde ha om jag tog bort Italienskan så jag måste tänka ut vilka ämnen som jag vill ha som utökat..+ att jag läste 100p mer språk än jag skulle; 400p Spanska, 200p Latin och 100p Italienska (såå interessant för alla att veta:P)

jaja, nu måste jag plugga vidare
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

http://designadinblogg.se/



där har du länken! :) och du ser till höger under "bloggdesign" olika kategorier..

det är lite krångligt i början :p men om du

skaffar msn så kan jag hjälpa dig där om du behöver det :p eller om vi gört nångång ^^ så kan jag visa..

2009-08-27 @ 18:39:35
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0