In the end

Okej men då var det väl klart då..MELODIFESTIVALEN KOMMER TILL ÖREBRO!!!!!!!!
19 oktober släpps biljetterna så det är bara att spara pengar, får hoppas att jag inte gör av med allt i Spanien.;)

Köpte present till Agnes idag, eller ja, jo men bra blev det nog till slut..tror hon gillar det:P
Drar till Paco's imorgon också med Martina, Agnes och Mina och firar att vi alla blivit 18 så vi får väl se hur det blir med drickar..man kan ju gärna inte beställa en cola liksom, eller??
Men iaf; GRATTIS AGNES!!!!!

Börjar kl 12.45 imorgon och slutar kl 13.40, skönt skönt, hoppas vi får våra skåp också, det behövs verkligen!!

Haha just det, min morfar är lite gullig..han hämtade mig från bussen och då råkade jag berätta att vi såg håret och då sa han; "Aw, blev du alldeles varm då?" HAHA, VA?? Såå gullig..

Sen pratade jag och Priscilla med Hanna och Nathalie om Barcelona och vi skulle nog få sitta med dom, snällt snällt:)
Tror Nathalie hade hittat nåt ställe som sålde biljetter lite billigare än det som Tina och Barbro sa, så det var ju nice..as nice:P

nä men det var väl allt jag har att komma med för den här gången..
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

men du vet att du måste ändra måtten också ;p så hela bilden syns.. skriv in samma läng & bredd som det är på bilden

2009-08-28 @ 14:54:08
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0