Sky's the limit

Ia är hemmmmmmmma!!!!! vilket resulterar i att jag måste lyssna på OLA!!
men platta mitt hår gjorde hon så man får väl offra sig lte;)

Ska snart ut och äta med girlsen, kul kul..
Får se om det blir någon alkohol eller så, inte så gott men är man 18 så är man..
Jag och Martina fixade klart Agnes present efter min långa skoldag på 55 minuter, det blir nog ganska bra tror jag;)

Hämtade mitt pass idag, ser dum ut på kortet men det gör väl dom flesta, eller ja de säger dom flesta iaf:P

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

bloggen ändrar utseende hela tiden ;D (y)

fixelifix ja, bra blir det nog ^^

det är typ omöjligt att "se bra ut" på pass eller id kort eller nåt sånt där haha

2009-08-28 @ 17:43:52
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: emma

Men tänk att det ska vara så himla svårt att få det bra!!!!!

Ja det är ju det jag säger:P

2009-08-28 @ 18:04:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0