what about now??

Fy f-n vad arg jag blir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan inte se JB:s webcast:(
Men tydligen var det många som tog upp Sverige besöket så dom kanske fattar att dom måste komma hit....

Händer annars inte mycket här ute på landet...Har varit i stallet tre gånger idag, kul jul;)
Borde kanske göra lite matte och läsa i svenska & spanska boken och läsa igenom latin..men jag orkar inte just nu;)

I'm on my way
I'm on my way
Home Sweet Home

Pratade lite med Ia, hon längtar tydligen hem:(
Men nån som inte vill att hennes hund kommer hem är Skrållan, hon har faktiskt varit framme ganska mycket idag:)
Hon låg i mitt knä när jag åt och följde efter mig i mitt rum...sötis är hon:P

nä nu ska jag bara vara ledsen ett tag över JB..
Goodnight and Goodbye

what about now??
what about today??
what if you making me all that I was ment to be

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0