Back to a reason

Dan före Dan, är det bara jag eller känns det som att de senaste dagarna bara har varit en väntan? Är det bara jag eller känns det som det är låååångt kvar till jul?
Familjen kom just hem och den hund jag trodde var bortsprungen hade varit hos mormor & morfar hela tiden!! Och jag som gick ut i bara tröjan i den djupa snön och letade efter honom för jag trodde han låg skadad nånstans!! Liiiite sur är jag nu kan jag säga.

Har kommit på att jag gillar att lägga upp låtar. Så jag tänkte bjuda på en idag också:) Lite annorlunda från gårdagen, men ändå ganska så bra..



Nu ska jag gå och hjälpa till med all uppackning, ta fram lite tomtar och äta lite pizza;)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0