because I can

Like I'm lost in the very end

Onsdag, en väldigt lugn och ganska harmonisk men endå rolig dag. Gick upp tidigt, gjorde klart lite i stallet innan det var dags för skolan. Max var nog det sötaste som finns imorse, svårt att återberätta, tro mig bara:)
Skolan var chill, endast en lektion som bestod utav att måla en liten fin julteckning tillsammans med Martina och betyg prat. Oboy om jag blev överraskad när jag satt därute med henne! Av någon underlig anledning så sa hon att jag var jätte bra på att redovisa muntligt, och var bra muntligt i allmänhet, men att jag inte fick tid att prata pga de andra som svarar på frågor så snabbt. Sen fick jag se krönikan som jag slängde ihop lite snabbt för att jag var tvungen, VG+/MVG-!!! Oh shit, liksom. Tydligen så behärskar jag "sportspråket" och hade lite fyndiga vändnigar?? Hon sa också att jag skrev om något alldagligt, men får fram hur viktigt det kan vara för vissa/för mig:) Och ja, jag skrev om det viktigaste i världen; REAL MADRID!! hihi, åh<3
NP gick ju rätt så okej också, MVG!! OMG, är jag duktig på riktigt eller?? Hur gick det till?? Men, även om hon ville sätta MVG som slutbetyg, så gick det inte riktig eftersom jag hade varit så ojämn under hela kursen. Så jag fick nöja mig med ett VG, men alltså, jag hade inga förväntnigar på något högre:)

Filosofin är äntligen klar!! Psykologin går trögt, men den är på G:) roar mig med att kolla runt lite på internet istället för att skriva..men sen hittar man ju lite gulliga saker på det viset också;) t ex så har jag kommit på att barn kan vara gulliga att ha iaf, för jag såg en liten bild på Higuain tillsammans med några barn, och ah..han är SÅ söt och bäst<3 suck
Sen hittade jag en liten grej som jag mer än gärna vill ha, om den så är på spanska..på nåt sett ska jag nog lyckas förstå;



Sueños Cumplidos (Dreams Come True) av Enrique Ortego, en bok om Cristiano Ronaldo

Nu tänkte jag ta och fortsätta med psykologin:) Ett råd till alla frusna därute; ta på er sockor!!
Goodnight and Goodbye

jag har dissat på riktigt nu. det är inte värt det, man ska inte drömma om något som är helt omöjligt..


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0