There's no place like home

And so the story goes..

Annandagjul..snart ingen jul alls. Meen, det har varit en rätt okej jul iaf, ingen julkänsla what so ever..inte ens när Kalle Anka började. Men, det spelade inte så stor roll. Har spenderat kvällen åt att titta på JB-DVDn, ujujuj så gulliga dom är. Och tårarna var inte långt borta när Nick satt och pratade till publiken under "A little bit longer". Så sjukt..hade inte ens en tanke på att önska mig den och där var den iaf i ett av paketen:) Lycka

Har funderat lite så här i juldagarna. Tankarna har delvis gått mot det här med en tatuering. Agnes har ju pratat om det ett tag nu och Sofia har gjort en. Funderar på att skriva "pipita" i nacken. Och Ia gav mig en idé på att tatuera in JB märket, så Martina är du på??;) fast oandrasidan så kommer ju smärtan samtidigt som den där nålen nuddar huden...
Sen har jag också funderat på att göra en ny header. Blev inte så nöjd med den senaste. Vill typ ha bild på mig på vänstra sidan (problematiskt med tanke på att jag inte fastnar på bild..) och sen ska det vara småbilder på killarna jag har nu + nån mer. Sedan på bilderna på killarna så ska det stå ett stort Rockpophiphop och lite text under. Ehm...ja, jag har funderat ett tag på det;P

Imorgon kanske det blir lite julkänsla..då blir det att kolla Scobbi-Do och fika, det kallar jag julkänsla. I promise, try it. Men inte vilken fika som helst, det ska vara hemmagjorda non-stop muffins & hemmagjorda pepparkakor. Mmmm.
Hur ser det ut frammåt i tiden då?? Ingen aning, men på tisdag blire att åka till Marieberg och inhandla lite grejer, fick ju liite pengisar i julklapp:) Får se vad det blir för något, men typ en Hood-tröja funderar jag på.

Aja, kommer inte på ngt mer att skriva om, ni får ha det så bra tills nästa gång vi ses:)



Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

åh, dvdn <3

jag är lätt på ;) men vi kanske kan börja med en låtsas tatuering? :D gör inte lika ont ^^

2009-12-27 @ 12:35:22
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: emma

Haha, japps..låter som en bra idé:) vet du vart man hittar sådana?

2009-12-27 @ 14:10:35
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/
Postat av: martina

nej :( :p men vi får leta

2009-12-27 @ 19:24:37
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: emma

det får vi göra;)

2009-12-27 @ 20:35:07
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0