TiK ToK

OMG!!
Tyckte det var ett bra sätt att börja detta lilla inlägget på. Så nu undrar ni; "Jaha, vad har hänt då??" Det ska jag svara på:
Bussen imorse var proppfull, meeeen jag lovar att det var den söta bussförarens pappa som körde bussen;) hihi, kul kul.
Matteprov, svårt som bara den. tror ni mig inte?? då kan jag ju tala om att geniet själv, Lisa, tyckte det var jätte svårt också..den som inte tror mig nu kan gå och lägga sig!!
Fick sen veta att Hasse varit lite elak om våran redovisning, iiiiiinte snällt människa lilla!! Om han vill ha en riktig och bra redovisning så får han väl vara lite mer nogrann med beskrivningen!! Hallå liksom.
Aja, sånt är livet:)

Agnes och Abbe åkte min buss hem:) full var den (bussen alltså:P), men det gick bra iaf, slapp att stå.
Imorgon blir det att sätta klockan, får ta stallet helt själv igen..mamma ska baka pepparkakor. Sen ska jag ju ha filmkväll med trevliga och roliga människor:) Fatta att titta på film från halv 3 till 11!!!!!!!!  Ojojoj, men vi får se hur det går. måste hem dagen efter och hjälpa mamma i stallet (behöver nog inte göra det själv iaf) så vi får se om jag får upp flickorna eller om det går en buss så sent, som min mamma dessutom vill hämta mig från..

Ikväll blire lite Idol och vi kan väl hålla tummarna för att Tove åker hem, tål inte människan!!
Aja, gå och gör nåt roligare nu..det är inte bra att sitta för länge vid datorn!!
Goodnight and Goodbye

Ojsan, glömde ju säga att skivan kom idag!!! Är jag glad eller vad??:)))))))))

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0