Whataya want from me

Once upon a time I didn't give a damn

Tidigt blev det imorse, var ett tag sen nu..men men, jobbigt som skrutt var det, men går man i skolan så får man tåla sådant:) Började förstå på matten imorse att jag suger!! Birgitta tjatar på oss om att ALLTID använda derivatan, men nu sa hon helt plötsligt; "Här ska ni inte använda derivatn". Ehm?? Ah, och sen när man ska använda andra derivatan ska vi ju inte ens prata om..gå och dööööööö
Folosofin var ganska lugn, titta på Sliding doors och den var..bra?? Ja jo varför inte? Hade nog varit ännu bättre om jag inte fått så ont i nacken!! Aja, inget att göra åt nu:)
Spanska med skräckhistorier och lite prat, sen engelska uppsats som gick...bra??

Nu sitter jag här och skriver ett litet inlägg som ni alla kan läsa..
Blev klar tidigare från engelskan och kom till konserthusen exakt samtidigt som min buss, och vad ser jag?? Jo, det är den sööööta bussföraren;) Han har ett sånt där utseende så att man ser att han kör 302:an, men endå så gullig:P Ah, nu ska vi inte prata mer om det kanske..
Men helt ärligt så vet jag inte vad jag ska prata om annars, så jag kanske tar och slutar helt..skulle det gå för sig kanske?? Vare sig du svarade ja eller nej på den frågan så kan jag bara säga;

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

vem är denna snubbe nurå? honom har vi inte hört om ;D bussföraren :o

nej, det går inte för sig! :)

2009-12-01 @ 19:51:14
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: emma

;) he's my secret..

2009-12-01 @ 21:44:57
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0