When everthing was passing by with the speed of light

Med ett hopp så stark som friheten..

Är det någon som kommer ihåg gårdagens inlägg?? Ni vet, där jag skrev att min lördagskväll skulle bli väldigt lugn och skön och lite watching Harry Potter! Well, stryk det från era hjärnor, så blev det nämligen inte.
Mamma hade fixat klart matisen, vi skulle precis sätta oss och sätta på filmen. Då hörs det ett ljud av en ylande hund, en rädd hund. Självklart var det Bamse som stod för det ljuset, han hade nämligen sprungit in under gamla lekstugan genom ett litet hål, och nu vågade han inte komma ut. suck. så vi fick spendera kvällen, från ca 7 - ca 11, med att försöka få ut honom. Tillslut, efter att min nagel halvt blivit avbryten, mitt finger blivit lite uppskrapat, Max fått en massa köttbullar för att vi skulle göra Bamse så arg så han kom fram, grannarna fått åka hit och försöka hjälpa till, morfar fick komma, golvet blivit uppbrytet tillräckligt för att en liten hund skulle kunna komma ut, så fick vi tillslut ut honom. slutet gott, allting gott;) eller nåt..?

Jag och mamma tänkte nog iaf köra på Harry Potter filmen ikväll istället:)
Men först ska vi två + mormor och morfar ta oss mot samma destination som La casa de Martina och äta lite julbord, smaskens smaskens. Måste bara göra mig klar lite först.
Sen måste filosofin göras, men jag kan säker filosofera lite samtidigt som jag tittar på trollkarlar när de håller på och trollar;)

Nä, nu får ni ha det så gott på ett tag:)
Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0