Konsert!!!

jaha tredje gången..vill bara informera om det;)
Konsert igår, gick riktigt bra..mamma sa att jag syntes jäääätte mycket, inte bra:(
Under konserten sa Sonja att vi var jätte proffisionella(stavning??) men efteråt när vi minglade lite med henne så stod alla och fotograferade och så..jääätte bra;)

Spanska provet idag gick ju sådär...men men, vi ska ju ha steg fem i trean också så det är lugnt:)

Musik snart, ska väl bli kul..
nä va jag är dålig på att blogga!!
 Oj jag kom just på en sak som jag kan skriva..
Jag skrev ju att jag hade en dröm om Johan..
Igår natt drömde jag att Higuain var våran engelska lärare och han var ÄNNU snyggare i verkligheten(plus att han var lite kär i mig:P)
Och inatt drömde jag om let's dance som var med i Cantemus och sjöng med oss(Max från min förra klass var också med..) och på nåt sett så var även let's dance lite små kär i mig;)

haha nä nu får det räcka
goodnight and goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0