La Voix

Första semi - finalen klar!!!! Sverige gick till final, WOHO!!!!
Saknar dock Mackedonien och Switzerland(har ingen aning om hur det stavas på svenska..), dom var typ as bra och borde gått vidare:(
I andra semin får vi hoppas att Grekland, Azerbadjan och Ukraina går vidare (självklart Danmark och Norge också, men jag måste erkänna att det vore ganska kul om Norge inte ens gick till final när dom nu gått och bokat arena..)

Hade lite Spanska prov idag, tro mig jag ääääääälskar Spanien och allt som har med Spanien att göra men läs- och hörförståelse är inte okej!!!
Tror iaf att jag börjar fatta allt det här med satsdelar..tur för mig, för jag skulle verkligen vilja fixa det där MVG:t...

Fick körkortstillståndet igår så nu är det bara att ut och köra!!! Eller ja, mamma har ju inte fått något handledarbevis än så jag kanske får vänta lite:)
Jag och Mina var och anmälde oss till en teorikurs idag, måndag den 8 juni kl 17.00 smäller det!!!

Något lite roligt som hände idag var att Krister kom på besök på skolgården:)
Han sa snällt hej till mig och Mina (vi sa självklart hej tillbaka) och frågade om allt var bra med oss (vi sa ja..) och sedan skulle jag vara artig tillbaka och frågade om allt var bra med han, men då dissar han totalt och börjar prata med någon annan!!!! Jag är lite sur;)

Nej, har inte så mycket mer på hjärtat nu så det återstår väl bara en sak nu:
Goodnight and Goodbye 

P.S
Skriver kanske inte så mycket mer innan finalen så HEJA SVERIGE!!!!!

Je t'aime, amour, quand j'entends la voix
Je t'aime, ma vie, c'est jamais sans toi
J'vis ma vie pour toi, c'est l'univers pour moi
Je t'aime, amour, quand j'entends la voix


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0