Svininfluensan till Barcelona!!

2-6
det är bara inte sant!!!! Vi får hoppas att kommentatorerna får lite rätt och svininfluensan verkligen kommer till Barca..
Nä vad hemsk jag är, men jag vill jag vill jag vill att real blir liga vinnare....

Inte långt kvar nu till ESC!!!!
På tal om ESC så lämnades PA-blanketten in today, så duktig är jag;)
Med ska jag sia lite(som jag gjorde förra året, och fick rätt, stor parantes..)
jag tror det blir Norge, Finland, greklan, Azerbadjan eller Turkiet som tar hem segern i år..
Det lutar väl mest år de två sistnämnda, och av dom så tror jag ändå nog mest på Azerbadjan så att 2000-talets trend på vinnare som aldrig tidigare vunnit håller i sig;)

Nä jag mår bajs just nu, har as ont i huvudet och mår typ lite illa...
men det blir nog lite dans ikväll iaf:) sista gången med Emma-Lisa och allt...

See you later Aligator
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0