This is our night

skriver ett litet inlägg till idag...hatar bdb som inte funkar på min systers dator:(

Läste just att real förlorade igår, 2-3 till Villareal...Grattis Barca!

"when I cry, I cry for both of us"

fattar inte riktigt vad det är jag ska göra på latinet...jag kan verkligen inte det här!!! Jag kommer dö på provet och så får jag bara VG...jag dööör..what am I gonna do??

aja skit samma(not)..lilla martinis på fotbollsmath i Rom idag, lite avundsjuk är jag allt:)
life suck...sa ju att mitt goda humör skulle försvinna när jag fick veta hur det gick för real:(
vill sååååå va norrman today..

vet i sjutton hur jag ska göra med Krampen (by the way)..jag vill ju vara där om vi vinner, men det känns inte lika bra i år som det gjorde förra året...vi får se:)

"baby, baby you're so fine
be my, be my valentine"

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0