Endless love

Idag har jag kommit fram till en sak; det är inte kul att vara hundvakt!
Mamma åkte till Västerås imorse vid nio tiden och sen dess har det bara varit jag och hundarna, very funny. Nä, inte riktigt, men men..lite gulliga får jag nog ändå säga att dom är:)

Gjorde lite psykologi förut, tror att det lossnade lite iaf så det var ju tur. En A4 skriven och eftersom det bara skulle vara mellan 1-3 sidor så behöver jag inte känna sådan press att jag måste skriva så sjukt mycket mer.. Ah, sen fick jag gå ner och göra klart hela stallet själv (med hundarna:P), men som jag minns mig ha skrivit tidigare så är det faktiskt lite skönt. Tankarna snurrar runt..på ett bra sett:)
Har hittat en ny skit bra låt + skiva också!! Låten är Ave Maria och den finns med på skivan I am..Sasha Fierce-Platinum Edition. Lyssna om ni känner för det, själv kommer jag göra det x antal ggr;)


It has been a whole second since I thought of you

Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0