I have a dream

Okej, jag tänkte inte skriva nåt idag, men jag var tvungen efter att jag fått veta..
MÅNS LEDER MELODIFESTIVALEN 2010!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I like a lot<3 för det måste väl ändå betyda att han även kommer till Örebro, eller?? Jo men det är klart han gör, hoppas verkligen och innerligt:)

Efter dansen tittade jag på min telefon och ser att jag fått 2 sms, båda med samma budskap; att jag är HELT ledig mañana!! Asså det kan ju inte bli bättre..
Kan vara en stund i stallet själv med Mp3 i öronen och drömma mig bort, så sjukt skönt så det är inte sant, alla borde testa att göra det..drömma sig bort alltså. riktigt långt. drömma om vad man vill. på en person. på precis vad som helst. Jag vet vad jag ska drömma om iaf;)

Nu blire lite sleep efter ett litet danspass där min handled dog!!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0