If nothing starts tomorrow

Jag har ett sjukt behov av att dansa!!! bara så alla vet...

Idag började vi med Lucia sångerna på kören och världens jobbigast tjej satt bredvid mig..och ah, fast jag vet så känns det ändå som OM!!!!!
Latin, satt och verkligen hoppades att jag skulle slippa översätta och tur som jag har så behövde jag bara översätta ett par meningar...gooooooood
Svenskan kom jag på att jag ska skriva om "American History X", tycker personligen att den passar in på ämnet:)
Spanska; Minas låtsasbrorsas (ex?)flickvän kom och pratade om Bolivia, lite intressant faktiskt, blev lite taggad på att göra nåt liknande själv..meeeen, jag vet inte. det är ju utbildningsmässa den 17:e, blir att kolla runt en massa då!!!

1 år imorgon sen Linda tog livet av sig..:'(
Jag och mina funderar på att åka ut till minneslunden och lämna en blomma trots att vi var där för inte alls så länge sen..men vi får se, min mamma ska jobba lite så jag måste ta hand om hundarna och ta in hästarna så jag vet inte om jag hinner. 

Nu får det gärna hända snart!! Blir så sur att jag bara vill skrika högt, men jag vet att jag snällt får sitta och vänta på min tur.....

Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0