Life is what happends

Som vanlig på måndagar så var det bara att pallra sig upp tidigt..men förovanlighetens skull så var det inte säskilt jobbigt i morse! Hur kommer sig detta undrar ni säker nu. Svaret på den frågan är okänt även för mig och personligen tycker jag inte att vi ska gå in djupare på det;)

Engalska med debatt och animal testing imorse, lite roligt när killen som var against sa samma sak typ heela tiden:D Kom på vad jag ska prata om nu när vi har own choice igen, nämligen om hur musiken har en onaturlig kraft att påverka oss människor. så kan det gå när inte haspen är på:P
Spanskan var lite funny, hihi när Barbro tyckte att hela klassen bekymrade sig över mitt arbete bara för att hon, evelina och mina gjorde det..
På hålet gick jag till både najs prajs och åhlens för att kolla efter Adams nya skiva och otur som jag hade så fanns den inte:( men oj så det kliade i fingrarna över att köpa nåt..Beyonces och Black eyed peas skivorna var väldigt nära att bli mina kan jag ju säga, men en liten röst i mitt huvud sa "nej emma, gå ut ur affären NU!!" så mot min vilja så gjorde jag det..tänkte gå in på CDON och se om jag kunde beställa:)
Psykologiredovisning som gick bajs och jag kom att jag inte skulle prata om Linda direkt att jag hade börjat yttra orden. Men aja, vi får se hur det blir med det..

Imorgon är det sovmorgon, kan det bli bättre?? sen filosofiprov, spanska artikel och lite engelska.
see you och ha det bra allihopa, och glöm inte att äta en pepparkaka eller två så blir vi alla lite snällare och det blir inte lika mycket hat i världen;)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

du glömde ett AMEN på slutet där haha ;)

PEPPARKAKOR :D

2009-11-23 @ 19:22:15
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: emma

haha;D

2009-11-23 @ 21:42:18
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0