Love don't last forever

Det ligger en katt i mitt knä och trots att jag säger till henne hela tiden så envisas hon med att ha en tass och svansen på tangentbordet!! Men det är ganska mysigt att köra in näsan i hennes päls och ah, bara gosa..

Skulle göra lite engelska förut, men hittade inte engelska böckerna..så typiskt, det enda som jag var tvungen att göra tills imorgon och så har jag inte ens böckerna hemma!! Lite sur blev jag och spenderade eftermiddagen med att lyssna på lite bra musik och kollade klipp på youtube (bland annat Sean Banan, men eftersom jag inte kan titta på honom utan att skratta rakt ut och ligga dubbelvikt på golvet så fick jag sluta..).
Karro och Katarina var här på ett litet besök förut och när de skulle gå så ser jag dom..Engelska böckerna ligger på portalen!! Så det var bara att sätta sig och skriva lite:)

Åh, jag vill gå på fotboll, tillbaka till Behrn, eller till Bernabéu, det spelar nog inte så stor roll, bara fotboll!!
Och så vill jag ha Melodifestivalen!! Och en Idolfinal med Eddie!! Och julshopping, gå in på ett fik inne i stan och sitta och kolla ut över julbelysningen och allt sånt!! Give it to me!!
Och min katt vill skriva ett inlägg hon också;)

What happend to the man who said that he had a dream??
Now everybody's scared and I just wanna SCREAM!!

Imorgon blir det tidigt igen, I hate tidigare mornar. har aldrig fattat det braiga i dom.
Religionen är igång, så även svenskan (fast jag fattar fortfarande inget), spanskan klar, engelskan klar, det är bara psykologin som jag inte är så igång med..faktiskt.

Nu ska jag snart titta på JB, så söta dom är;) ha det bra allihop,
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0