Never is big word

Så, lite ändringar på bloggen har det blivit om nån märkte det:)
Allt tack vare Martina!!!!! A big thank you:)

Gick in på facebook när jag hade lite hål och fick se att Eddie lagt upp en video där han försökte svara på alla frågor han fått under frågestunden..Går in på hans blogg, kollar lite och vips så säger hans kompis; Här är en fråga från Emma!!!!!! Åh, han (alltså Eddie) och hans kompis sa att det var en väldigt bra fråga..hihi, vet jag väl;) och svaret blev ju inte så dåligt heller, samma svar som jag hade gett om jag fått frågan. Gå in på tv4.se/idol och klicka på Eddies bild och skrolla ner en liten, liten bit så hittar ni det..tror min fråga kommer efter typ 5 minuter elr nåt:) Så bäst!!

Ska försöka göra lite svenska NP nu, fick läsa Minas förut och jag fattade iaf lite mer än förut, så det var ju goood.. Är ju fotbollsgalan nu och den måste ju ses;) Dom visade ett klipp där ett mål av Bassombeng (stavas hur?) var med.

Imorgon blire faktiskt dans, finally, känns som en evighet sen sist:( 
Haha, och jag och Mina ska tydligen vara hos tandläkaren samtidigt, på samma ställe..kul jul:)
Nä, men okej, har inget roligt att skriva så jag kanske bara ska ta och sluta..

Ha det bra,
Goodnight and Goodbye 

Kommentarer
Postat av: martina

all cred till mig haha ;)) det var mer än jag fick på italienskan iaf. jag hittade "värsta sidan" men så var det lisa som fick credsen, haha.

2009-11-09 @ 21:48:10
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: Emma

nä vad elakt!!:( Ah, men du kan ta åt dig äran helt och hållet här för jag hade ALDRIG klarat det utan dig:)

2009-11-10 @ 22:46:43
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0