STOP!!

"Mina barn kommer gå förbi en bordell och tänka 'det luktar som pappa'" haha, ooooo jag döööör;)

Tänkte bara lägga in ett litet extra inlägg så här på kvällskvisten för att utrycka mitt starka hat mot filosofi (tror jag får ta en pepparkaka till:P). VArför ska man ha ett prov på "vad är verklighet"?? kan någon ge en vettigt svar på den frågan så lovar jag att sluta klaga.. men som till exempel; vad är kunskap?? Räcker det inte med att säga att det är det jag vet?? Och på frågan vad är sanning; det är det som inte är en lögn?? vad spelar det igentligen för roll om jag kan berätta utförligt och exakt vad det är för något?? Så dumt så jag tror jag skiter i det helt och hållet..ärligt..på riktigt!!
Orkar inte plugga när jag vet att det ändå inte går in i huvudet på mig:(
Spanskan borde man göra också, men men..varför var jag tvungen att fråga så hon vet att jag vet att vi skulle hitta en artikel?? Dumma dumma Emma, skäms på dig!!

Kan bara berätta också att jag tog mig friheten och gick in och beställde Adams skiva på CDON!!
Ett stort leende landade på mina läppar för en liten kort stund sen;)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0