To the left

Kollade mailen och får se ett svar från Madrid tjejen..kollar igenom vilka program skolan har att erbjuda och där står det!! Ett program där man kan bli sports manager och har ett samarbete med - håll i er för själv var jag en milimeter från att svimma - REAL MADRID!!!!! <3 
Meeeen, eftersom jag inte har några större drömmar på att bli sports manager så fick det bli "Double Degree: Journalism + Media Studies and Multimedia" istället. Vill gå där så sjukt mycket med det kostar ju en förmögenhet, en förmögenhet som jag inte har! Kanske ska prata lite med en viss person om han nu är så himla rik!!;)
Aja, drömma kan man ju alltid.

Skolan idag var ju väldigt trevlig..(?)..filosofiprov stod överst på listan, gick bättre än jag hade trott, men vad det betyder får gudarna avgöra:P Sen lite hål och jobb inför seminariet imorgon, inte kul så sluta skratta åt mig!! suck, men men, jag ska nog överleva det också på något sätt..
Spanskan sen var som den alltid är så inget nytt på där, engelskan var kort och man fick tydligen gå hem och jobba:) när bussen stod på resecentrum så var det världens jobbigaste unge utanför som gjorde Gud vet vad!! Inga kommentarer där inte..

Nu blire fortsatt pluggande, eller nåt liknande.. ha det bra och remember what I told you!!!

Goodnight and Goodbye  

Kommentarer
Postat av: agnes

han är skitrik så prata med honom du ;D

2009-11-24 @ 20:39:55
URL: http://fakestar.blogg.se/
Postat av: Maja.

Lät intressant. Vill du plugga i Madrid? Why?

2009-11-24 @ 21:02:00
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: martina

sports manager låter ju ascoolt!

what did you tell me? :)

2009-11-24 @ 21:40:03
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: emma

Agnes; tror jag får göra det, har du telefonnummret eller??

Maja; därför att jag i mitt undermedvetna har kommit på att jag ÄLSKAR Madrid, och för att jag vill lära mig mer spanska:)

Martina; ah du, var på vippen att välja det och är fortfarande!!;)

2009-11-25 @ 11:09:16
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0