I really shouldn't miss you

Kul att man åker till skolan bara för att få en hostattack det första som händer. iiiiiiiiinte!!
Svenska prat idag (kommer inte på vad det heter när man siter och pratar..) och sen lite grupparbete på religionen. sen ska vi skriva en liten uppsats där jag ska skriva om meningen med livet
ja, vi får väl se hur det går med det..

Fick ont i huvudet på religionen och det blev inte bättre sen..men jag tog en alvedon så jag ska nog överleva.
Måste plugga lite latin nu inför provet imorgon, och jag får väl antagligen sitta helt själv med det för det verkar som att Agnes inte mådde så bra och kommer inte imorgon..Krya på dig!!
Kör imorgon också och då kan man förhoppningsvis snegla på en viss person som är ett musikaliskt geni;)
Ja, eller så kan man bara vara där, kolla i häftet och sjunga..det beror på vad man känner för:)

Grey's ikväll, blir man alltid glad över, eller ledsen?? Vet inte vad, man blir glad för att man tycker det är såå bra, men man blir så ledsen varje gång för det är såå sorgligt:(

Nä nu måste jag plugga, ha det bra
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

jaaa, tänk om man ändå hade kör ;);) (A)

eller hur! jag tror alltid att jag kan hålla mig för att gråta men när det är typ en kvart kvar då går det inte längre x)

2009-10-14 @ 19:40:40
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: emma

Haha:D

2009-10-14 @ 20:07:47
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/
Postat av: agnes

lycka till på provet!:)

2009-10-14 @ 23:30:42
URL: http://fakestar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0