Don't be scared..

This is not a freakshow

Näe säger jag bara!! Inge kul på lunchen idag!!
Alla (och med alla menar jag agnes & martina) tjata om ösk killen hela tiden..not funny girls!!
Ah, nä, fattar inte var dom får saker ifrån faktiskt..har jag liksom sagt att jag gillar honom eller?? NIX!
Och självklart fortsatte mobbandet på spanskan..vi skulle beskriva ord och de andra skulle gissa och när det var min tur så visste dom andra vilket ord jag hade men sa inget för att låta mig hållas!!! VÄLDIGT snällt flickor!!

Redovisade filosofin idag, kände mig faktiskt liite duktig trots att jag inte hade gjort klart..
Måste förresten göra det, men först blire IDOL!!

Har räknat ut att det är TRE dagar tills vi åker. woho!! är jätte taggad, men ändå lite rädd:(
Tänk om nåt händer..nä, jag får sluta hitta på dåliga saker!

nu får vi se vad girlsen går för..
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

haha haru ju! :DDDDD

allt kommer gå bra ska du se!!!!

2009-09-29 @ 20:52:06
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: emma

haha, nä..jag sa att jag tyckte han var rolig:P

2009-09-29 @ 23:15:20
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0