For a moment

Sitter och tittar på Scobbi-do<3 såå bra..
bussen går 15.45 så då bär det av hem mot Örebro:)

Var på McDonalds igår och jag måste erkänna att jag inte riktigt kommer ihåg hur HAN ser ut, men om det inte var HAN så har jag hittat en ny..Martin heter han;) snacka om att jag vill komma tillbaka till Skara (speciellt Skövde) snart:P fast han pluggade i Göteborg, typ nån miljö inriktning eller nåt...

I heard you say my name, I heard it so clear..                                                                                               But when I turned around, you had disappeard..                                                                             

men ja, det händer annars inte så mycket..tänkte ta med mig datorn på bussen i fredags och lyssna på Spotify, men jag fick aldrig reda på om det funkade utan internet så jag struntade i det, bara för att få reda på att det fanns internet på bussen..tyyyyyyypiskt

 

nä, har inte så mycket mer att säga nu

Godnight and Goodbye

 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0