If only U..

I look in your face, but you seem so far away
the only line I can say is I'm sorry

Jag upprepar gårdagens inlägg; FILOSOFI!!!!! (skakar på huvudet)
nä, men fler människor dissar ju så..JAHA

tror jag har damp..dansade runt lite här förut och var helt uppåt skyarna när jag pratade med Ia..:)
kanske börjar bli lite nervös efter allas prat om rånare som sprejar så man blir medvetslös och sen snor alla grejer..:(
eller så är jag allmänt dum i huvudet..

Köpte SKOR idag!!! Kände att jag ville hålla mig till prickigt så nu blev det svarta skor med vita prickar:P
Blå tröja med nåt svart tryck och mjukisbyxor blev det oxå..:)
och växla pengar har jag gjort med..snällaste människan i dörren som öppnade dörren och klev åt sidan så jag fick gå in före honom:) det ser ljust ut att det fortfarande finns snälla människor här i världen.

Don't know if I can say I'm in love
but if thinking of you all the time means love
then, yeah, I guess you can say I am..

Har kommit på att veckan efter Barcelona så har jag nu tre (?) prov och en redovisning!! Har även kör övning som är ett måste på söndan!!
Det betyder alltså att jag har Lördagen att plugga på och gissa vad jag tycker om det:P

nä, nu måste jag få NÅT gjort så jag kan sova sen, blir kl 6 mañana..
Goodnight and Goodbye




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0