I'm just a little to late

Vaknade imorse av sms från Mina om att vi skulle skita i foto tagning på stan så de va bara att försöka somna om en timme..
Matte och religion idag, matten var faktiskt bra, tror att jag fattar så de är ju bra:) religionen mindre kul, men jag uppmärksammade ju iaf att jag finns genom att ställa frågan om ifall kvinnor kan uppgå i moksha..;)

Käre John haha min morfar sjunger den hela tiden nu mera och han förklarade vad den handlade om på vägen till bussen imorse, och sen sjung han den när han kom och hämtade också, så gulligt..

Agnes fick lite hål i öronen today, fin fint blev det!! Själv har jag kommit på att jag aldrig skulle klara det:P
Men hon var duktig, svimmade inte, spydde inte, skrek inte, ramlade inte av stolen..
Jaaaa så är det;)

Gick för att hämta en sladd till datorn förut och upptäckte att en viss Max låg i min säng!! Haha ojojoj vad paff jag blev;)
Laddade ner iTunes också, kände mig lite duktig:)

nä this is it
Goodnight and Goodbye

But you don’t feel like I do
You don’t feel the heart aching for something more
You don’t see me cry as you walk away
You don’t care if I scream every night, you don’t want to be there
And you don’t want to hear my voice anymore
So all I got to do is move on


Kommentarer
Postat av: agnes

haha, jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv! :) och om du vill ha spotify så får du skicka din mejl till mig för jag har glömt den ;)

2009-09-05 @ 09:22:25
URL: http://fakestar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0