Just like a pill

Pratade med Violeta idag och hon var as taggad inför mitt projektarbetet.. Hon sa typ att jag hade en riktigt riktigt bra idé som ingen tänkt på att göra förut och att hon tyckte att det skulle bli jätte kul..så det var ju roligt:) Tittar på Färjan 3 för första gången, faktiskt riktigt bra;) Men har egentligen inte tid för TV:n, fööör mycket att göra i skolan.. men nu har Agnes iaf bestämt att vi ska prata med Barbro om spanskan, inte en chans i världen att vi hinner..så THANK YOU AGNES!!!! Drömde om mina killisar inatt (skrev mer om det på bdb), men är H hur gullig som helst i mina drömmar eller?? I love him<3 nä tillbaka till läxorna (bläääää) Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: emma

men vad CP det blir!!!!!

2009-09-14 @ 20:53:54
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/
Postat av: agnes

det var så lite emma ;)

2009-09-14 @ 21:51:01
URL: http://fakestar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0